Hoogtepunten Resultaatgroep 2024: Kennissessies, Succesvolle Samenwerkingen en Plannen voor 2025

Leestijd: 3 min

Kennissessies

Resultaatgroep heeft een mooi jaar achter de rug gericht op het verbreden van de kennis en de connectie met elkaar en klanten. Dit faciliteren we niet alleen door onze IT-professionals zo veel mogelijk te laten leren maar ook door het organiseren van kennissessies. Tijdens deze sessies delen onze IT’ers vakinhoudelijke kennis, soms aangevuld met gastsprekers die unieke inzichten met ons delen.

In 2024 hebben we 4 kennissessies georganiseerd, waarvan het klanten event op 6 juni een absoluut hoogtepunt was. Volgens Jelmer Storm, operationeel manager, was dit een dag om trots op te zijn. Het evenement vond plaats in het BOVAG Huis in Bunnik, waar interne collega’s en IT-professionals samenkwamen voor workshops en presentaties. Later sloten ruim 80 klanten, ZZP’ers en relaties aan bij een heerlijk buffet. De avond werd goed afgesloten met een inspirerende sessie van Rob Kamphues over innoveren, presteren en samenwerken.

‘Hier zijn we het meest trots op. Dit event zat organisatorisch goed in elkaar, we hebben veel positieve reacties gehad van onze relaties, het was informeel en laagdrempelig en vooral de mix van onze eigen collega’s, consultants en klanten was erg leuk om te zien!’ – Jelmer Storm

Actos Groep en Resultaatgroep Events

Resultaatgroep is verbonden aan de Actos Groep. Dit betekent dus dat we samen successen vieren en leuke dingen doen! Een van de hoogtepunten was de Actos Groep Wintersport, waar verbinding tussen de labels centraal stond. Naast deze evenementen organiseert Resultaatgroep ook eigen activiteiten.

In 2024 hebben we:

  • Samen VR-games gespeeld
  • Meerdere gezellige borrels gehad
  • Bij iedere thuiswedstrijd van FC Utrecht genoten vanuit onze skybox.

Samen vieren maakt ons sterker en zorgt voor verbinding binnen het team.

Zakelijke successen

Ook zakelijk was 2024 een goed jaar voor Resultaatgroep. Onze grootste zakelijke prestaties van het jaar:

  • Samenwerking met organisaties zoals TU Delft, Partners Voor Jeugd en Raad van State en nog veel meer
  • Het winnen van de aanbesteding bij De Connectie
  • Een groeiend aantal terugkerende opdrachten dankzij positieve klantervaringen.

Hoe we ons grootste obstakel overwonnen

De concurrentie groeit al jaren enorm in de IT-branche. Dit was ook wederom in 2024 onze grootste uitdaging. Uiteindelijk hebben we het afgelopen jaar het laagste verloop in jaren gehaald, ondanks de groeiende markt. Hoe we dat hebben gedaan? Door medewerkers aandacht te geven (bij ons ben je dus geen nummertje) en proberen te blijven ontwikkelen. Hier hebben we o.a. voor iedereen een ruim opleidingsbudget beschikbaar gesteld. Dit maakt ons een mensgerichte organisatie waar iedereen met veel plezier werkt.

  • Persoonlijke aandacht: we kennen onze IT-professionals persoonlijk, zodat we altijd de juiste match kunnen maken.
  • Doorleren: we zorgen ervoor dat onze consultants altijd up-to-date zijn door middel van kennisverbreding zowel vakinhoudelijk maar ook op persoonlijk vlak.
  • R1-methode: we maken gebruik van de R1-methode. Dit helpt ons om te evalueren en verbeteren zodat we projecten succesvol realiseren en klanten optimaal kunnen ondersteunen.

Wil je meer weten over onze R1-methode? Klik dan op de onderstaande button!

Vooruitblik 2025

In 2025 staat het verder ontwikkelen van onze kennis op nummer 1. Er staan alweer 4 kennissessies en en klantenevent gepland. Wij geloven dat het verbreden van de kennis en het up-to-date blijven key is in de IT en dit willen we zoveel mogelijk faciliteren.

Daarbij willen we het komende jaar naast detachering ook klanten gaan ondersteunen in het werving en selectie proces.

Ben je benieuwd naar wat wij in 2025 voor jou kunnen betekenen? Neem dan snel contact met ons op via de onderstaande button!

Kies voor meer resultaat

Vragen? Deze beantwoorden we natuurlijk graag. Neem gerust contact met ons op!